Martin en Patricia begonnen ten tijde van de opening met het plan om de ontbijtruimte van het hotel ook als lunchroom te benutten. Dat bleef natuurlijk niet bij een plan en de ruimte werd als zodanig benut.
De uitgebreide lunchkaart met diverse belegde broodjes, soepen, eiergerechten en de nodige specialiteiten zorgde ervoor dat het plan werkelijkheid werd en zo kregen de twee het voor elkaar om het aantal terugkerende gasten naar tevredenheid te zien groeien.
Nu Jeroen al een tijdje in de keuken staat bij Petit wordt het tijd om keuze te maken vertelt Patricia. Bij Petit wordt er de hele dag gewerkt aan de voorbereiding voor het diner van de avond. Er zijn dus de hele dag mensen aanwezig die onze gasten kunnen bedienen en zijn er qua keuken nog beter op ingesteld dan in het hotel.
Daarom is het voor ons mogelijk om de dienstverlening van hotel terug te brengen naar de kern, slapen en ontbijten. De ontbijtzaal kan daarnaast worden ingezet voor vergaderingen, bijeenkomsten en feestjes.
Doordat we in de ontbijtzaal nu beter kunnen plannen, lossen we daarmee heel praktisch een tijdsprobleem op vertelt Martin. We moesten nog al eens een aanvraag weigeren omdat we dan geen lunch konden draaien, dat is nu voorbij.
De mogelijkheid om te lunchen verhuist daarmee naar het naastgelegen Petit. De gasten van het hotel kunnen hier natuurlijk gewoon voor de lunch terecht, evenals de vaste gasten van onze lunchroom.
Per 1 november zijn de verandering van kracht.
De lunchkaart van Petit vind je op bijpetit.nl/menu/lunchkaart
Je krijgt van ons binnen 24 uur reactie op je vraag of opmerking. Voor dringende vragen zijn wij bereikbaar op 0111-219009.
Hotel Bru